Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Sprint QV - 1983 още едно италианско купе от Перущица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    за моя жалост исках единият но неуспях да намеря парите навреме
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • #62
      Работата не спира.
      Дясната страна ще е от 50% нова ламарина както е тръгнало )
      Заварките ще се намажат плътно с подходящ силикон, или полиуретан (не съм сигурен), за да не прониква влага между ламарините.

      Пешката да се готви с мотора

      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #63
        Купе може да нямаме още, но огледалата пристигнаха.
        Vitaloni Californian по най-добрата италианска рали традиция!

        Оригиналните "лопати" на Спринта ми стоят като магарешки уши и веднага изчезват.

        Ето на какви машини са слагани Vitaloni Californian:








        Last edited by Speeder; d.m.y г., 08:32.
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • #64
          Купих едни калници от стъклопласт.
          Ще е полезно да я олекотим малко отпред за да компенсираме по-тежкия двигател, но майстора има последната дума.
          Все пак колата трябва да е красива.

          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #65
            Митак, предните калници я имат 3 кг я нямат. Тежкото е на друго място
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • #66
              Най-вероятно си прав.
              Взех ги понеже дойдоха изгодна цена, а и нека има
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • #67
                Скоростната кутия от 33 16V пристигна в понеделник.




                Внесена от Германия преди години. Изглежда не много амортизирана. Ще видим как е на пътя. >
                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                www.ClassicCar-bg.com

                Comment


                • #68
                  Кутии има колкото искаш, няма да те оставим без скорости Иначе ми е интересно тези огледала от къде ги набара ?
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • #69
                    Огледалата са от Англия.
                    Точно този модел у нас не съм го виждал.
                    Виждал съм реплики на Виталони Сербинг и Енгелман само .
                    http://i.imgur.com/krWx8.jpg
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • #70
                      Захвата им към вратата ще стане ли на 33ка ? Лекички ли са в сравнение с оригиналните ?
                      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                      Comment


                      • #71
                        Трябва да сваля оригиналните за да преценя дали са по-леки.
                        Якото е, че мога да си регулирам самото огледало. Не е статично

                        Мисля тези огледала да стоят на различно място спрямо оригиналните. Там и без това е имало преправяници.

                        Запушвам дупките и това е. Някой ден ако има манияци да връщат оригиналните огледала, да дупчат.
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • #72
                          Има раздвижване и около купето на моя Спринт.

                          Колата вече е настрани и се довършва пода.
                          След заваряването на дъната кърпенето минава към задницата.
                          Около задните колела има гнило.
                          Ръждата по моста се оказа, че не е сериозна и ще си карам с него.


                          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                          www.ClassicCar-bg.com

                          Comment


                          • #73
                            Така като гледам или си намерил греда за 16 клапанов мотор или преди е сменена с такава, а и стаб щангата ти е от 16-ка

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                              Така като гледам или си намерил греда за 16 клапанов мотор или преди е сменена с такава, а и стаб щангата ти е от 16-ка
                              Тая греда на снимката е от 3-та серия 33 за 8 клапанов мотор. За 16 клапановия е по-различна, щангата също е по-крива.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Тая греда на снимката е от 3-та серия 33 за 8 клапанов мотор. За 16 клапановия е по-различна, щангата също е по-крива.
                                Явно разликата между спринтовата греда/стаб щанга и тези на 33 трета серия е доста голяма, щом се заблудих. Спринтовата стаб щанга е права без чупки, а има и шанс да има разлика между щангите на втора и трета серия спринтове, нали трета е с 33-ково окачване- външни дискове отпред и мост с барабани отзад, моя е втора серия - вътрешни дискове и мост с дискове отзад.

                                Comment

                                Working...
                                X